Sunday 4 December 2016

CARA TEMPAHAN QOLBI KIMCHI

Asalamualaikum dan salam sejahtera.


Saya berminat dengan Qolbi Kimchi, tapi macam mana nak order/tempah.

Jawapannya.. Senang sahaja. anda boleh menempah di hujung jari sahaja. Tak perlu keluarkan duit minyak dan bayar tol. hehe

Cara-caranya:

1. Anda perlu buat pilihan, berapa Qolbi Kimchi yang ada mahu. 500 gm ( RM16) atau 1kg ( RM30) atau berapa kg yang anda mahu.

2. Watsapp saya di 011 320 33313. 

3.  Tunggu balasan saya. Saya akan menjawab watsapp anda secepat mungkin. Kita deal. 

4. Selepas persetujuan di capai saya akan beri no akaun untuk pembayaran. Bayar dan beri saya bukti pembayaran dan alamat lengkap.


5. Selepas pembayaran kita akan proses untuk penghantaran . Kita janji 3-5 hari bekerja. InsyaAllah. 

MUDAHKAN!!! tak perlu nak berpanas dan bersesak untuk membuat tempahan kimchi. 

011 320 33313 - JULIA

TERIMA KASIH. SEMOGA ANDA SEMUA DIRAHMATI OLEH ALLAH
MENCARI YANG HALAL ITU WAJIB

No comments:

Post a Comment